sobota, 17 grudnia 2011

Dwa miesiące w treningu, ile jeszcze ?

Przeanalizowałem ilość treningów, które już wykonałem w tym okresie przygotowawczym (Od 17.10.2011). Wyszło mi, że mam już ich na koncie ok. 60 (łącznie z obozem gdzie trenowałem 2x dziennie). Ktoś, kto nie zajmuje się sportem na co dzień mógłby pomyśleć, iż coś jest nie tak. Facet robi  60 treningów w 2 miesiące? No way ! Tak to prawda i taka ilość treningów jest zupełnie normalna. Od siedzenia przed facebookiem wyniki nie pójdą do przodu. Trzeba 'trochę' zmęczyć się na tempie, przerzucić 'kilka' kilogramów na siłowni i w końcu przebiec odpowiednią ilość kilometrów.

Dobra, 60 treningów już za mną, a ile przede mną?
Do Mistrzostw Polski Seniorów zostało jeszcze jakieś 6 miesięcy, czyli do zrobienia zostaje mi jeszcze jakieś 160 treningów. Jeśli chodzi o Młodzieżowe Mistrzostwa Polski (początek września), to sprawa wygląda jeszcze lepiej :) - z moich obliczeń wynika, że przede mną jeszcze gruuubo ponad 200 treningów. Założenia które podałem są nieco zaniżone. Zrobiłem to celowo, ponieważ nie wiem ile obozów uda mi się zaliczyć. Mam nadzieję, iż przynajmniej na 2-3 będę mógł się wybrać. Niestety dużo zależy od studiów, ale wierzę, że uda mi się wszystko pogodzić.

Tak jak widzicie - lekkoatletyka lekka jest tylko z nazwy, zaś końcowy efekt jest dziełem ciężkiej całorocznej pracy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz